26 жовт. 2017 р.

Доброго дня всім!       
Ви завітали на блог вчителя історії та правознавства
 КЗ "Першотравенська СЗШ І-ІІ ст." Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області" Скрипченко Ольги Володимирівни

         Шановні учні! Цей блог, в першу чергу, для вас! Готуючи матеріали, я знайшла багато нової та цікавої інформації для себе, здобула  навичок роботи в різних освітніх сервісах, тобто я багато чому навчилася!!! Я хочу, щоб і ви відповіли мені взаємністю. 
         Шановні батьки! У вас появився шанс разом із дітьми згадати минуле людства, нашої країни та продовжити освоєння теренів  Інтернету, бо я розраховую на вашу підтримку! 
         Шановні колеги! Якщо ви знайдете щось корисне для себе, я буду дуже рада! Сподіваюсь, що і ви своїми знахідками поділитесь зі мною! 

Будемо вчитися і удосконалюватися разом!!!






2 коментарі: