18 вер. 2018 р.

Історична освіта та критичне мислення

     Сьогодні, як ніколи, велике значення мають уроки історії, які  виховують необхідні якості для життя в сучасному суспільстві: широту мислення та світогляду, толерантність, громадянську сміливість, творчу уяву тощо. Вивчення історії надає можливість усвідомити себе не лише представником певної країни і регіону, але і громадянином Європи та світу. Та інколи історична освіта використовувалась і подекуди продовжує використовуватись зовсім в інших цілях, поширюючі абсолютно протилежні загальнолюдським цінності. Постають питання: як унеможливити маніпулювання свідомістю учнів за допомогою історії?
Як організувати навчальний процес, аби він сприяв утвердженню позитивних цінностей в суспільстві? За яких умов вивчення історії стане засобом розвитку особистості учня, а не засобом "зомбування"?
Для вирішення цих проблем науковцями було розроблено й впроваджено методику розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії.
    Дидактичні посібники для учнів, методичні посібники для вчителів, а також навчальні посібники для студентів ви можете знайти у вільному доступі на сайті лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій Запорізького національного університету.
       Сподіваюсь, хто завітає на цей сайт, знайде для себе відповіді на всі питання, які стосуються розвитку критичного мислення школярів на уроках історії.



Немає коментарів:

Дописати коментар